![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgW-XLPWXvbUDja6lIr2BTxAKME-s7gV5cym1FADq8FODstj9jud7vo3-xzYRcwI_u8wZcKePUZC320nstBBJ86FddvfC9mOGEXlkaPkQ1r7hyphenhyphen4r1XTUnKxZAGKbsR0vUgAj3pBhZOVfoc/s320/Proc%C3%A9s+de+composici%C3%B3+escrita+%28Model+te%C3%B2ric+de+Linda+Flower+i+John+R.+Hayes,+1981%29.gif)
Com es pot veure en l'esquema és molt important tenir uns coneixements previs sobre el tema i l'escriptura, a partir d'aquí és fonamental una bona organització a partir de la formulació d'objectius. Un cop hem fet aquest pas podem començar a redactar. El text que es va produint cal revisar-lo; l'hem de llegir els cops que faci falta i si cal refer-lo un, dos, o mil cops, es refà.
A tots des de petits ens han fet escriure redaccions, opinions, valoracions, però pot ser mai ningú s'ha parat a donar-li importància a com ho elaboràvem. Només es limitaven a corregir faltes ortogràfiques, però no es paràven a vigilar el procés. Per això, nosaltres com a futurs mestres hem de tenir present tots aquests aspectes i treballar-los a classe.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada