dimecres, 30 de setembre del 2009

L' eduwiki!

Observant diferents blocs que hem comentat a classe, he vist que es parlava de l'eduwiki. M'ha semblat interessant, ja que es tracta d'un projecte educatiu en el qual el seu objectiu és crear coneixements compartits entre els infants de sis a setze anys, a través d'una wiki.
Una wiki és una pàgina web on les seves pàgines poden ser editades pels propis usuaris a través del navegador web.
Personalment, em sembla una iniciativa molt interessant, ja que els nens/es comparteixen i complementen coneixements, i també els ensenya a treballar en grups, aquests són aspectes molt importants en l'educació.
Aquest projecte ofereix dues oportunitats de participació i col·laboració:
  • Als infants d'entre 6-16 anys poden aportar continguts.
  • Les persones docents i educadores que vulguin poden participar en el Grup de Suport de l'Eduwiki (revissar les entrades, vetllar per la qualitat del projecte i aportar idees noves).
He penjat el següent video, en el qual es parla una mica del tema bloc-wiki a través de l'expèriencia a classe.

El bloc i la wiki!

Edu3.cat

1 comentari:

  1. M'ha sorpres la teva noticia Adrià perque jo no havia sentit a parlar mai d'això de l'eduwiki!
    Em sembla que pot ser una molt bona experiència pels nens, tan pels petits com pels grans i així el smestres també saben què els interessa, motivar-los, etc..

    ResponElimina