dilluns, 12 d’octubre del 2009

Una escola, un món

L'última setmana a seminari vam estar parlant sobre les nostres antigues escoles de primària. Com eren? Quina disciplina hi havia? Com eren els professors? entre d'altres qüestions. En general, era fer un repàs a les nostres infàncies i dir quins records guardàvem. La meva sorpresa va ser la diferència de records que teníem cadascú de nosaltres, com la diferència enorme que hi havia entra les escoles (imaginava que hi hauria diferències, però no tantes). Totes eren diferents, pràcticament no hi havia cap que si semblés. L'activitat apart de conèixer millor els companys i saber una mica més d'ells, em va servir per reflexionar i preguntar-me al per què aquesta diversitat. Llavors em vaig adonar que cada escola és un món. I que hi ha moltes escoles a les quals jo no portaria el meu fill... Per tant, això m'ha de servir per reflexionar i pensar en el dia de demà en quina escola vull treballar. És a dir, com m'agradaria que fos l'escola on anés el meu fill.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada